Koh Phi Phi - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Edwin Abee - WaarBenJij.nu Koh Phi Phi - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Edwin Abee - WaarBenJij.nu

Koh Phi Phi

Door: abee

Blijf op de hoogte en volg Edwin

20 November 2011 | Thailand, Bangkok

Ko Phi Phi

Na zes jaar weer terug in het paradijs. Wij waren hier in 2005 geweest vlak na de tsunami. Alles op het strand bij Tonsai beach was toen weggevaagd. Jammer dat op dit mooi stuk strand nu dus veel te veel lelijke hotels staan die hier niet horen. Het is iets wat je bijna overal nu in Thailand ziet, mensen met een georganiseerde reis die met hun trolleykoffer uit de bus komen, lelijke teva slippers en een afritsbroek (ja ze bestaan nog). Ik noem het OAD publiek. Ook zij willen naar een mooi eiland maar niet in een hutje van bamboo met een fan maar in die lelijke betonnen hotels. Jammer! Gelukkig zijn de andere stranden op Ko Phi Phi nog wel mooi. We zijn meteen doorgevaren naar Longbeach, paradise Pearl bungalow. Erg mooi met uitzicht op Ko Phi Phi Ley waar de film THE Beach is opgenomen met Leo, u weet wel.

Kijk maar even naar de foto's en geniet mee.

• 20 November 2011 - 11:50

Elly:

Nou, dit ziet er toch wel heel prettig uit hoor. Jammer dat je bij het vorige verslag geen foto's hebt ha, ha!

• 20 November 2011 - 12:19

Hanny:

Berichtje voor Tiny: we missen jou in Heerenveen, vooral je vriendinnen uit de Lege Knip. We waren jaloers jaloers toen we jouw bikini-foto op dat mooie bunty strand zagen. Veel plezier daar nog en groetjes uit hveen van Hanny.

• 20 November 2011 - 12:26

Ellen:

Mijn moeder is druk aan het oefenen op haar door Tiny aanbevolen iPad, ze bedoelt bounty. Wat mooi daar allemaal. Claire is helemaal onder de indruk dat Tycho een mini krokodil vast heeft, zeer stoer, crocodile dundee.

• 25 November 2011 - 21:45

Dorris:

Hier een berichtje vanuit Adam speciaal voor Tycho en Isis,
    Sinterklaas is in het land en Dorris heeft twee schoenen gezet. Tot haar verrassing lagen er vandaag twee cadeautjes in. Niet voor Dorris zelf maar een voor Tycho en een voor Isis. Zal dat komen omdat sinterklaas jullie hier in nederland niet kon vinden? En omdat jullie daar zo lief zijn? Ik bewaar de cadeautjes goed en als jullie terug zijn komen jullie ze hier maar ophalen. Over hoeveel nachtjes zijn jullie weer terug? Dikke kus van Dorris x

• 26 November 2011 - 12:25

Daaf:

De trip die jullie maken is geweldig! Gelukkig sta jij niet te vaak op de foto Ed :-)). Als wij ooit de mogelijkheid krijgen weet ik in ieder geval waar ik wel en niet moet zijn. Veel plezier nog en ik kijk over een week weer naar de volgende verslagen/foto's. Salam hormat Daaf