Phuket is verschrikkelijk - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Edwin Abee - WaarBenJij.nu Phuket is verschrikkelijk - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Edwin Abee - WaarBenJij.nu

Phuket is verschrikkelijk

Door: abee

Blijf op de hoogte en volg Edwin

20 November 2011 | Thailand, Bangkok

Phuket is verschrikkelijk

Ik wist al wel dat Phuket niks was. Wij waren er 6 jaar geleden al geweest, maar ik had nu iets geboekt op een wat rustiger strand, Kata beach. Het was inderdaad rustiger dan bijv Patong beach maar nog steeds een verschrikkelijke kermis met veel te veel Russen en overal Taylor shops, horloges en andere rommel. En heeeeeel veel lelijke mensen, het heeft wel iets van Benidorm. De Russische dames lopen hier gewoon nog in hun string bikini over straat. En bij hele mooie billen vind ik dat niet erg, maar helaas is dat niet altijd zo. Een beetje meer respect voor de Thaise en Moslim mensen hier dacht ik. Of moeten wij dat ook hebben wanneer we er halfnaakt bij lopen in Spanje of Griekenland. De rooms katholieke kerk vind het toch ook niks? Zucht, waar heb ik het over, het is zeker zondag.......

Na een dag Phuket gelukkig snel weg richting het paradijselijike Ko Phi Phi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Edwin

Actief sinds 27 Juni 2010
Verslag gelezen: 445
Totaal aantal bezoekers 61555

Voorgaande reizen:

04 Oktober 2011 - 31 December 2011

Sabatical zuid oost Azie

13 Januari 2011 - 03 Februari 2011

Vakantie Koh Chang

Landen bezocht: