Krokodillen en het circus - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Edwin Abee - WaarBenJij.nu Krokodillen en het circus - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Edwin Abee - WaarBenJij.nu

Krokodillen en het circus

Door: abee

Blijf op de hoogte en volg Edwin

20 November 2011 | Thailand, Bangkok

Battambang krokodillen boerderij en circus

Dag twee in Battambang begon met een bezoek aan de krokodillenboerderij. Maar liefst 600 krokodillen lagen daar en 1000 kleine baby kroko's. En die mochten we vasthouden! Alleen Isis durfde niet maar Tycho stond er leuk op met een kleine kroko. In het begin ben je wel even op zoek naar het juiste gevoel. Kan dat wel zo'n boerderij? Ethisch dan? Tasje van crocoleer of schoenen van crocoleer? Het vlees word verkocht, ik weet nog uit ervaring in Australië dat het erg lekker is. In Vietnam stond trouwens ook hond op de menukaart. De prijzen van crocoleer zijn trouwens flink omlaag gegaan omdat er nu zoveel krokodillen boerderijen zijn. We zijn zonder tassen en schoenen in elk geval verder gegaan en 's avonds naar het circus in Battambang. Geholpen door de Fransen is hier iets opgezet voor kinderen om te gaan schilderen of om lessen te volgen voor het circus of theater. Het was geen Circus Renz of Cirque du Soleil maar het was echt wel leuk. Vooral Isis keek haar ogen uit. Ze heeft het nog steeds over de bloterikken van het circus hahaha. En dat nu al op die leeftijd.....

De dag erop in de taxi op weg naar Bangkok. Op papier een ritje van 5 uur.

• 20 November 2011 - 11:43

Elly:

Bij Jack ass hing er een baby kroko aan een tepel, deze foto mis ik nog edwin!

• 17 December 2011 - 11:28

Frits Van Lingen:

Wel vet zo'n lacoste shirt met een levende croc! Zou het aanslaan of gaat de Partij voor de dieren dan kamervragen gaan stellen?
    Uitdagend zwembadje ook!

Gr. Frits