Battambang - Reisverslag uit Khett Batdambang, Cambodja van Edwin Abee - WaarBenJij.nu Battambang - Reisverslag uit Khett Batdambang, Cambodja van Edwin Abee - WaarBenJij.nu

Battambang

Door: abee

Blijf op de hoogte en volg Edwin

10 November 2011 | Cambodja, Khett Batdambang

Van Angkot Wat zijn we naar Battambang gegaan met de auto. Eigenlijk wilde ik met de boot, maar die deed er lang over (6 tot 8 uur) en het water staat erg hoog. Taxi was 2,5 uur. Mooie villa (Sanctuary villa) met een hele goede service. Gratis tuktuk bijvoorbeeld. En de primeur was eigenlijk wel dat we bij ons ontvangst behalve thee en een verfrissend doekje ook een DVD presentatie kregen wat het hotel te bieden heeft, LOL.

We zijn meteen vertrokken voor de Bamboo trein. Cambodja heeft geen treinen maar er liggen nog wel rails van vroeger en hier worden die gebruikt om lokaal dingen te vervoeren (of touristen). Je zet 2 wielen op het spoor, daar boven op een paar bamboo planken, 6 pk motor erop en rijden maar. Echt lachen. Als je dan een tegenstander tegenkomt is de afspraak dat degene die het lichtst beladen is alles eraf haalt en daarna weer opbouwt. Nou ja kijk maar naar de pics.

Straks naar de krokodillenboerderij en vanavond naar het circus en dan morgen naar Thailand waar opa en oma komen. Goeie reis opa en oma en tot overmorgen!

• 12 November 2011 - 16:58

hoihkhoi

i
    k

• 12 November 2011 - 17:10

Dettie:

hoi kinderen wij willen jullie berichten dat oma houwen 11-11-2010 om 11 uur is overleden ,donderdag is de crematie wij hebben er begrip voor dat
    juu be
    c

• 12 November 2011 - 17:29

Dettie:

er ging net iets fout werd even afgeleid
    ,leuke berichten en foto,s en is alles goed met jullie ook de groeten aan de ouders van marjan de kinderen zullen het wel leuk vinden om cpa en oma weer te zien nog een mooie tijd samen hartelijke groeten, opa en oma abee

• 18 November 2011 - 07:48

Walter:

Weer even je verslagen bijgelezen Edwin. Wat een fantastische trip ! En wat een mooie foto's.
    Blijf genieten met je gezin.

Gr.Walter

• 18 November 2011 - 19:42

Frits :

Wat een heerlijk vrij leven!! Het genieten spat er vanaf, nog bijna 2 maanden te gaan. Ben benieuwd naar jullie verdere avonturen en super leuke/mooie foto's