Nog even de foto's plaatsen - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Edwin Abee - WaarBenJij.nu Nog even de foto's plaatsen - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Edwin Abee - WaarBenJij.nu

Nog even de foto's plaatsen

Door: abee

Blijf op de hoogte en volg Edwin

24 Oktober 2011 | Vietnam, Hanoi

Had gisteren geen zin meer om de foto's te plaatsen, dus nu even gedaan. Straks lekker ontbijten en dan even naar Highland Coffee (schaamteloze copy van Starbucks) voor een lekkere caramel machiato en een cheesecake. Lekker om de dag zo te beginnen. Vanmiddag in de trein naar Sapa en donderdag weer terug.

Doei

En ja Daniel, kom gerust hier ik teken je spijbelbriefje wel. Uiteraard leer je hier ook een hoop. Tot volgende week???

• 24 Oktober 2011 - 07:18

Elly:

Wat zijn jullie actief zeg met 2 jonge kids! Heel leuk om te lezen en zien. Leuk filmpje voor oma trouwens; nog gefeliciteerd.
    Groetjes!

• 24 Oktober 2011 - 08:48

Hans Pruis:

Even alle foto's en filmpjes bekeken, Abeetjes ... Ziet er goed uit, vooral die baai !!! Ik zeg nu wel "op weg naar de zon!" Gr Hans

• 28 Oktober 2011 - 05:08

Annemijn:

Hoi Tycho, wat een superleuke foto's! Is het leuk om zo lang op vakantie te zijn?
    Liefs van Annemijn

• 28 Oktober 2011 - 14:43

Marjan:

Hi els en Rogier,

Leuk van jullie te horen. Heel toevallig, wij zitten nu ook op phu quoc, Saigon resort.
    Tot dinsdag,misschien komen we elkaar nog tegen, anders dijen vakantie, en beterschap mer de voet!!!

• 29 Oktober 2011 - 10:35

Dettie:

hoi kinderen, kijken regelmatig naar jullie prachtige r
    ie

• 29 Oktober 2011 - 10:46

Dettie:

hoi kinderen ,wij kijken regelmatig naar jullie prachtig reis verslag en foto,s wij kijken uit naar de volgen de reisverslag veel plezier. jaap en dettie.

• 31 Oktober 2011 - 08:20

Dorris:

Belangrijk voor Marjan: heb de sale toch niet gemist, is pas volgende week zaterdag!!!! Nog wat leuks voor je meenemen? x Dorris